Word Fanfare Voorst Fan!

Van harte nodigen wij u uit om als particulier of met uw bedrijf Fanfare Voorst Fan te worden. Fanfare Voorst Fans zijn muziekliefhebbers die Fanfare Korps Voorst een warm hart toedragen en ons met een jaarlijkse donatie willen sponsoren.

Fanfare Korps Voorst streeft ernaar het maken van muziek bereikbaar te laten zijn voor een zo groot mogelijke groep in en rondom Voorst. We proberen mensen kennis te laten maken met muziek en richten ons daarbij speciaal op de jeugd. De vereniging investeert met behulp van de Fanfare Voorst Fans in muziekonderwijs, bladmuziek, instrumenten en het organiseren van concerten en evenementen.

Wanneer u Fanfare Voorst Fan wordt, krijgt u daar het volgende voor terug:
    • Het bedrijf wordt als Fanfare Voorst Fan vermeld op de sponsorpagina van onze website en social media
    • U krijgt jaarlijks 2 gratis toegangskaarten voor het Voorjaarsconcert in april
    • Onze grote dankbaarheid voor uw ondersteuning van Fanfare Korps Voorst

De minimumbijdrage voor particulieren aan Fanfare Voorst Fan bedraagt jaarlijks € 25,-.
    De minimumbijdrage voor bedrijven aan Fanfare Voorst Fan bedraagt jaarlijks € 100,-.

Vul hieronder uw gegevens in om u aan te melden voor ‘Fanfare Voorst Fan’ van Fanfare Korps Voorst.
    U ontvangt hiervoor jaarlijks een factuur. Opzegging van het lidmaatschap kan schriftelijk of per email, uiterlijk per 1 november.