Fanfare Voorst start met Volwassenen Leer Orkest

Heb je altijd al een muziekinstrument willen leren spelen? Of heb je al eens muziek gemaakt en wil je dit weer op een ontspannen manier oppakken? Meld je dan aan voor het Volwassenen Leer Orkest van Fanfare Korps Voorst!

Ervaring is niet nodig!
Een orkest speciaal voor volwassenen die op een laagdrempelige manier een blaas- of slagwerkinstrument willen leren bespelen. In een periode van 8 weken ontdek je welke instrumenten er bij een fanfare te bespelen zijn en ga je wekelijks aan de slag met het instrument van jouw keuze. Je krijgt samen met andere enthousiastelingen les van onze ervaren muziekdocenten en wordt geholpen door muzikanten van de vereniging. Muzikale ervaring is niet nodig!

Je bent nooit te oud om te leren!
Een instrument leren bespelen kan op iedere leeftijd aldus de enthousiaste voorzitter Dorine Lenssen: “Het is een mythe dat je op jonge leeftijd móet beginnen. Je bent namelijk nooit te oud om te leren. Er zijn diverse leden die pas op een volwassen leeftijd zijn begonnen met muziek maken en dat nog steeds met veel plezier doen! Doe mee met het project en ontdek in korte tijd hoe leuk het is om samen muziek te maken!”

Kies zelf je instrument!
Je kunt uit de volgende instrumenten kiezen: bariton, bas, hoorn, bugel, trombone, trompet, saxofoon en divers slagwerk zoals: kleine trom, grote trom, xylofoon en percussie-instrumenten. Indien mogelijk krijg je het instrument in bruikleen en mag je het mee naar huis nemen zodat je thuis kunt oefenen. Heb je al een voorkeur geef dat alvast door bij het aanmelden of ontdek welk instrument jou aanspreekt tijdens de eerste les.

Doe ook mee!
Het repeteren start op donderdagavond 16 mei van 19:30 tot 20:30 uur in het Dorpshuis van Voorst. Na de periode van 8 weken volgt er een gezamenlijk concert samen met het Fanfare Orkest op zondagmiddag 7 juli.
De totale kosten voor het gehele project zijn slechts € 10,- per les!

Een tiental aanmeldingen zijn al binnen! Ben je ook enthousiast? Meld je voor 19 april aan via info@FanfareKorpsVoorst.nl

Voorst daar zit muziek in! ♫♫♫